Priprema nekretnine za prodaju 1

Danas sigurno nije lako ni jednostavno očekivati brzu prodaju nekretnine (kuće ili stana). Ako razmišljamo da nam je par fotografija dovoljno ili samo prepustimo prodaju nekoj od agencija, moguće je da se prodaja odvija sporo. Većina kupnji koja nije svakodnevna praćena je određenim emocijama  pozitivnim i negativnim: da li mi je to potrebno, da li je to dovoljno dobro za mene, ima li pristupačnijih cijena, ovo je super, ali…. što ako???? i mnoga druga pitanja koja si kupac postavlja u toku pregledavanja, jer u konačnici  svi se svakodnevno  nalazimo u ulozi kupca. Ista filozofija vrijedi i za prodaju nekretnina, naravno još u puno ozbiljnijem obliku. Zato je vrijedno uložiti malo truda i volje kako bi se došlo do cilja, tj. prodaje nekretnine. Kod kupca morate postići „wou“ efekt, cilj je malim i jednostavnim zahvatima uljepšati nekretninu i to najprije prenijeti putem dobre i kvalitetne fotografije. U nastavku su dvije pripremne radnje koje su bitne prije postavljanja nekretnine u oglasne prostore.

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA
Važno je prije svakog postavljanja nekretnine u prodaju razmotriti kretanja na tržištu nekretnina, slične oglase: koja im je cijena, opisi nekretnina, fotografije, ponuda sličnih objekata u mikroregiji. Ovakvim istraživanjem postižemo donekle uvid u stanje tržišta nekretnina. Bitno je da se prema našoj nekretnini postavimo s odmakom, tj. da je pokušamo gledati očima kupaca. Cijena je bitni faktor u kvalitetnoj prezentaciji, visoke cijene ili s druge strane previše niske ulijevaju u kupce dozu sumnje. Visoka cijena – prodavač precjenjuje vrijednost svoje nekretnine ako nije jasno naznačeno zašto je to tako. S druge strane niske cijene upućuju na moguće nedostatke za koje kupac teško može dobiti saznanja, visoke režije, neugodni susjedi,… Ovo su neki od elemenata koje je dobro razmotriti u pripremnim radnjama.
PREGLED NEKRETNINE OD STRANE POZNANIKA I SAVJETNIKA
Možda neobičan pristup, ali svakako ne i zanemariv. U prvom dijelu gdje ste istraživali tržište već ste napravili analizu potencijalnih kupaca, npr: stan u centru grada: parovi, mlade obitelji,…ruševina u pitoresknom gradiću: poduzetnik/ca 40-60 g., bračni par srednjih godina (najam+odmor), strani investitori,…
Kada ste zaključili koje vam je ciljano tržište, zamolite prijatelje da zajednički pregledate nekretninu, insistirajte na iskrenoj analizi, koje prednosti ili mane su uvidjeli pri pregledu objekta. Možete angažirati i stručnog savjetnika koji će vas točno uputiti na redoslijed radnji i zahvate koji su preporučljivi na nekretnini. U svakom slučaju prodaji nekretnine pristupite s punim angažmanom i uspjeh neće izostati.
U sljedećem tekstu pišem o temeljnim pravilima u prodaji nekretnina.

SAVJETOVANJE I PRIPREMA NEKRETNINE ZA PRODAJU  – “HOME STAGING” http://giorgini.hr/usluge/