Kako danas izgleda zanimanje iznajmljivača?

Zadnjih godina svjesni smo pojave novih trendova u turizmu. Tako neke od poznatih aviokompanija sa svojom ponudom jeftinih letova širem spektru kupaca omogućuju pristupačna putovanja u destinacije koje pred par godina nismo mogli niti sanjati. Zato danas nije nezamislivo naići na informaciju da ćete možda jeftinije proći ako naiđete npr. na povoljni let za Maldive i tamo pronađete smještaj. Ili ako to usporedite sa 7 dana ljetovanja na našem jadranu u prosječnom apartmanu sa 3 zvjezdice…

 

Zašto je to bitno za naše iznajmljivače?
Današnjem turistu ili putniku ponuđen je svijet na dlanu. Te nam je tako cijeli svijet i konkurencija, ali u isto vrijeme i „knjiga iz koje učimo“. Danas gost jako dobro prosuđuje koju vrijednost dobiva za svoj novac. Omjer cijene i kvalitete ponude jako je bitan, sve manje je alata s kojima možemo zavarati gosta.  Gost današnjice će pozitivne dojmove i pohvale, ali i loše komentare odmah pustit na različite društvene mreže na uvid drugim potencijalnim gostima.

Buba u uho!

Ovaj uvod o trendovima dajemo da se svi malo zamislimo i da dobro proanaliziramo svaki naš korak koji je vezan uz iznjamljivanje. Tako i vezano uz uređenje turističkog smještaja koje ćemo u budućim tekstovima obrađivati. To se odnosi na nove potencijalne iznjamljivače, ali i na dugogodišnje koji u svom poslovanju žele ili vide da moraju napraviti ZAOKRET.

Najam postelja turistima je biznis!

Iznajmljivanje je već neko vrijeme postao posao, biznis kao i svaki drugi, sa svim svojim komponentama. Zato se prema njemu moramo tako i odnositi. Svaki korak ili ulaganje moramo dobro proanalizirati pa i ako se radi o bespovratnim sredstvima iz različitih fondova i natječaja. Konzultacije sa različitim strukama i agencijama koje se bave analizom tržišta i trendova u turizmu itekako su dobri početni koraci. Koliko imate vremena, snage i naravno financijskih sredstava za kvalitetno započeti ili nastaviti ovaj danas ipak zahtjevan posao. Vremena kada se moglo iznajmljivati apartman sa namještajem kojeg smo mi izbacili iz vlastitog doma i vjerovanje da će nam „tamo netko“ bukirati apartman dok mi radimo nešto sasvim deseto…. polako prolaze. Naravno da će ostati ovakvih navika, ali na granici isplativosti, jer su obaveze svakim danom sve veće i opširnije.

Unuk vodi rezervacije, baka uređuje vrt!

Privatni smještaj je zadnjih godina počeo poprimati obiteljsku uključenost, stariji zbog informatičke neinformiranosti prepuštaju mlađima da im vode dio poslovanja, dok se oni više uključuju u odluke oko uređenja interijera i okućnica, u većini slučajeva bez adekvatne konzultacije sa dizajnerima interijera i krajobraznih arhitekata. Iako ove usluge izgledaju mnogima skupe ili nepotrebne itekako su korisne kao uostalom i savjetodavne (op. ur. a to je i svrha naše udruge) bez kojih danas ne možemo više kvalitetno voditi nikakav posao.

Kvalitetna startna razrada ideje ili ulaganja uvelike će doprinjeti boljem i lakšem poslovanju. Sagledajte širu sliku Vašeg poslovanja, npr: u kojoj destinaciji se vaš potencijalni ili postojeći objekt nalazi, koje su glavne značajke destinacije (sunce i more, sport, zabava, biciklizam…), koje su prednosti, a koje mane vaše destinacije, što nedostaje u destinaciji, koji su odnosi TZ-a prema privatnim iznajmljivačima i opća uključenost zajednice u turističke usluge, jesu li različite turističke usluge u Vašoj bližoj sredini kvalitetno i prijateljski povezane ( ugostiteljske, zabavne,…)

Iznajmljivali bismo apartman na moru – to svatko može reći!

Koji su vaši osobni ili potencijali vašeg određenog posla/zanimanja npr: znanje stranih jezika, bavljenje određenim sportom, uzgoj zdrave hrane,… Još je dugi niz raznih detalja o kojima treba voditi računa prije donošenja konačne odluke. Razrada svih tih detalja utoliko je bitna jer će Vas dovesti do drukčijeg možda prije nezamislivog rješenja kako bi trebao izgledati i što bi sve morao sadržavati Vaš turistički smještaj.

Još je jedna važna komponenta današanjeg poslovanja kao iznajmljivača. To je edukacija.  I to na svim poljima: usavršavanje stranih jezika, informatička pismenost, komunikacija, e-komunikacija, pravilnici, marketing, trendovi u turizmu, uređenje interijera i eksterijera, aktivnosti u zajednici, fondovi,… Ukoliko Vam već u startu to izgleda nepotrebno ili previše s čime ćete morati se uhvatiti u koštac, ako Vas u većoj mjeri vodi želja za profitom umjesto osobnog zadovoljstva dobro je dva puta razmisliti da li se upustite u posao iznajmljivača.

http://www.klub-iznajmljivaca.com/2014/03/19/kako-danas-izgleda-zanimanje-iznajmljivaca/